Гадавы план работы педагога сацыяльнага на 2020/2021 навучальны год

                                                                                                                                      ЗАЦВЯРДЖАЮ

                                                                                                                                      Дырэктар ДУА “Сошненская

                                                                                                                                      сярэдняя школа” Пінскага раёна

                                                                                                                                      ____________Л.У.Жук

                                                                                                                                     “___”_____________2020г.

 

 

Гадавы план работы

педагога сацыяльнага

на 2020/2021 навучальны год

 

 

 

 

 

 

Мэта:

стварэнне аптымальных умоў для развіцця, самаразвіцця і самарэалізацыі псіхічна і фізічна здаровай, гуманнай, духоўнай і свободнай, сацыяльна мабільнай, запатрабаванай у сучасным грамадстве асобы вучня. 

 

Задачы:

  • прафілактыка шкодных звычак, недапушчэнне росту правапарушэнняў сярод непаўналетніх;
  • прафілактыка сацыяльнага сіротства;
  • арганізацыя профарыентацыйнай работы з вучнямі сумесна з класнымі кіраўнікамі;
  • прапаганда здаровага ладу жыцця, захаванне і ўмацаванне здароўя, бяспечных і адказных паводзін;
  • актывізацыя работы па грамадзянска-патрыятычным выхаванні вучняў;
  • забеспячэнне індывідуальнага падыходу да кожнага ўдзельніка педагагічнага працэсу.

 

 

Напрамкі

ВЕРАСЕНЬ

 

ЗМЕСТ РАБОТЫ

 

 

З вучнямі

З спецыялістамі

З бацькамі

З установамі і арганізацыямі

 

 

Інфармацыйна-

аналітычная дзейнасць

Падрыхтоўка дакументацыі па дзейнасці педагога сацыяльнага

 

 

1.Распрацоўка сумесных планаў з класнымі кіраўнікамі і адміністрацыяй.

 

 

 

1. Складанне сацыяльнага пашпарта УА на 2020/2021 навучальны год.  

2. Фарміраванне банка дадзеных усіх катэгорый сямей.

3. Вывучэнне асабістых спраў вучняў, якія прыйшлі ў першы клас.

4. Удзел у бацькоўскіх сходах, метадычных аб’яднаннях.

 

 

Асвета і прафілактыка

1.Практыкум

“Дарога без сюрпрызаў” (1-5 кл.).

2.  Відэалекторый

“Сберажыце сваё жыццё” (5-8 кл.).

3. Акцыя “Стань прыкметным у цемнаце”.

 

 

1. Наведванне заняткаў з мэтай аказання сацыяльна-прававой дапамогі настаўнікам па наладжванню кантакта з вучнямі.

2.Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1. Бацькоўская суббота.

2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

 

 

 

1. Арганізацыя сустрэч вучняў з інспектарам ІСН.

 

 

Дыягностыка

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам (праблемы ў навучанні, паводзінах , выхаванні).

2. Назіранне за вучнямі 1, 5 класаў (адаптацыя).

1. Апытванне бацькоў 1, 5 класаў па пытаннях адаптацыі.

 

1. Дыягностыка па запытам. 

2.Збор інфармацыі з мэтай першаснага выяўлення вучняў з магчымымі праблемамі адаптацыі.

 

 

 

Кансультаванне

1.Кансультаванне вучняў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Кансультаванне вучняў АПФР.

3. Кансультаванне вучняў з прыёмнай сям’і.

4. Кансультаванне вучняў па запытам.

1. Кансультаванне класных кіраўнікоў “Педагагічная і псіхалагічная падтрымка зносін дзеці-бацькі”.

2. Кансультаванне класных кіраўнікоў па праблемах навучання і выхавання вучняў  АПФР.

3. Кансультаванне настаўнікаў па запытам.

1.  Кансультаванне бацькоў першакласнікаў.

2. Кансултаванне бацькоў (СНС).

3. Кансультаванне бацькоў “Як пазбегнуць канфліктаў”.

4. Кансультаванне бацькоў па запытам.

5. Кансультаванне прыёмных і апякунсуіх сям’яў.

 

 

 

Карэкцыйна-рэабілітацыйная дзейнасць

1.Індывідуальна-прафілактычныя гутаркі з вучнямі (СНС).

2. Гутарка “Кішэнныя грошы: выкарыстоўваем разумна”.

3. Акцыя “Дом без адзіноты” (8-11 кл.).

 

1. Лекторый для класных кіраўнікоў “Закон аб асновах прафілактыкі безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх”.

 

 

 

 

Ахоўна-абараняльная дзейнасць

1.Наведванне сем’яў. Вывучэнне ЖБУ.

2. Сумеснае правядзенне савета па прафілактыцы безнагляднасці і праванарушэнняў непаўналетніх.

3. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

4.  Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

 

 

Метадычная дзейнасць

1. Састаўленне метадычных рэкамендацый.

2. Вывучэнне метадычнай літаратуры.

3. Абнаўленне інфармацыйных стэндаў.

 

 

Павышэнне прафесійнага узроўню

1. Работа па тэме самаадукацыі “Прафілактыка дэвіантных паводзін”.

2. Вывучэнне нарматыўных дакументаў дзейнасці педагога сацыяльнага.

 

Напрамкі

КАСТРЫЧНІК

 

Змест работы

 

 

З вучнямі

З спецыялістамі

З бацькамі

З установамі і арганізацыямі

 

 

Інфармацыйна-

аналітычная

дзейнасць

1.Карэктыроўка сацыяльных пашпартоў класаў, а на іх аснове сацыяльнага пашпарта УА.

2. Агульнашкольны бацькоўскі сход

 

1.Абнаўленне спіса вучняў, якія знаходзяцца ў СНС.

1.Дапамога настаўнікам школы ў правядзенні інфармацыйных галзін.

1.Збор інфармацыі па запытам.

 

 

 

Асвета і прафілактыка

1.  Распаўсюджванне інфармацыйных матэрыялаў “Здароваму ладу жыцця  - Прывет! Шкодным звычкам – НЕ!”

2. Інформ-дайджэст “Адказнасць непаўналетніх за парушэнне закона ў галіне інфармацыйнай бяспекі”.

3. Наведванне вучэбных заняткаў з мэтай назірання за вучнямі з сямей, дзе дзеці знаходзяцца ў СНС.

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1.Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1.Арганізацыя сустрэчы вучняў з інспектарам міліцыі.

 

 

Дыягностыка

1.Дыягностыка па пытаннях адаптацыі.

2. Правядзенне анкетавання вучняў 1 – 11 класаў на вывучэнне ўнутрысямейных узаемаадносін “Мая сям’я”.

3. Анкетаванне вучняў  “Выяўленне прафесійных планаў” (9-11 кл.).

1.Дыягностыка па запытам.

1.Дыягностыка бацькоў з мэтай вывучэння ўзаемаадносін бацькоў і дзяцей.

 

 

 

Кансультаванне

1.Індывідуальнае і групавое кансультаванне па запытам.

2. Кансультаванне вучняў, якія знаходзяцца на розных відах прафілактычнага ўліку.

1.Кансультаванне настаўнікаў у працы з вучнямі, схільнымі да дэвіантных паводзін.

 

1.Кансультаванне прыёмных і апякунсуіх сем’яў.

2. Кансультаванне бацькоў (СНС).

 

 

 

Карэкцыйна-рэабілітацыйная дзейнасць

1. Гадзіна зносін “Як жыць у згодзе з сабой і іншымі”. (9 - 11 кл.).

2. Індывідуальныя гутаркі з вучнямі  АПФР.

1.Правядзенне індывідуальных карэкцыйна-рэабілітацыйных заняткаў па меры неабходнасці.

 

 

 

 

Ахоўна-абараняльная дзейнасць

1. Абследаванне прыёмных сем’яў

2. Сумеснае правядзенне савета па прафілактыцы безнагляднасці і праванарушэнняў непаўналетніх.

3. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

4.  Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

5. Арганізацыя карыснага бяспечнага адпачынку дзяцей у час канікул.

 

 

Метадычная дзейнасць

1. Састаўленне метадычных рэкамендацый.

2. Вывучэнне метадычнай літаратуры.

3. Абнаўленне інфармацыйных стэндаў.

 

 

Павышэнне прафесійнага узроўню

1.Работа па тэме самаадукацыі “Прафілактыка дэвіантных паводзін”.

2. Вывучэнне нарматыўных дакументаў.

3. Кансультаванне з спецыялістамі СПЦ.

 

Напрамкі

ЛІСТАПАД

 

Змест работы

 

 

З вучнямі

З спецыялістамі

З бацькамі

З установамі і арганізацыямі

 

 

Інфармацыйна-

аналітычная

дзейнасць

1. Карэктыроўка сацыяльных пашпартоў класаў, а на іх аснове сацыяльнага пашпарта УА.

2. Падрыхтоўка і афармленне дакументаў у СПЦ.

 

 

Асвета і прафілактыка

1. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца на розных відах прафілактычнага ўліку.

2. Гадзіна педагога сацыяльнага “Рука дапамогі”.

3. Віктарына “Правы дзіцяці”.

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1.Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1.Сустрэча з медыцынскімі работнікамі “Абмежаванне прафесійнай прыналежнасці пры розных захворваннях”.

 

 

Дыягностыка

1. Абследаванне ЖБУ вучняў, якія знаходзяцца ў СНС.

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам.

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам.

 

 

 

Кансультаванне

1. Кансультаванне вучняў “Якой вам бачыцца ваша будучая шчаслівая сям’я”.

2. Кансультаванне вучняў, якія знаходзяцца на розных відах прафілактычнага ўліку.

3. Кансультаванне вучняў з прыёмный сям’і.

4. Кансультаванне вучняў па запытам.

1. Кансультаванне класных кіраўнікоў па асноўным пунктам Дэкрэта № 18.

 

1.Кансультаванне прыёмных сем’яў.

2. Кансультаванне бацькоў “Асновы бацькоўскай граматнасці. Садзейнічанне прафесіянальнаму выбару дзяцей”.

3. Гутарка з бацькамі “Прычыны ўзнікнення дзіцячых крадзяжоў”.

4. Кансультаванне  бацькоў (СНС).

 

 

 

Карэкцыйна-рэабілітацыйная дзейнасць

1.Правядзенне гутарак па прафілактыцы прастудных захворванняў (1-11 кл.).

2. Выстава плакатаў “СНІД…Шлях у нікуды” (8-11 кл.).

3.Дэманстрацыя відэафільмаў, відэаролікаў, накіраваных на навучанне дзяцей мерам пажарнай бяспекі (1-11 кл.).

4. Акцыя “Пешаходны пераход”.

5. Гадзіна зносін “Жыццё даецца, каб жыццё тварыць”.

 

 

1.Падтрымка сувязей з інспектарам міліцыі.

 

 

Ахоўна-абараняльная дзейнасць

1. Сумеснае правядзенне савета па прафілактыцы безнагляднасці і праванарушэнняў непаўналетніх.

2. Наведванне сямей.Вывучэнне ЖБУ.

3. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

4. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

 

 

Метадычная дзейнасць

1.Распрацоўка інфармацыйна-метадычных матэрыялаў “Калі дзіцяці ппатрэбна дапамога”.

2. Састаўленне метадычных рэкамендацый.

3. Вывучэнне метадычнай літаратуры.

4. Абнаўленне інфармацыйных стэндаў.

 

 

Павышэнне прафесійнага узроўню

1. Работа па тэме самаадукацыі “Прафілактыка дэвіантных паводзін”.

2. Удзел у пасяджэннях РМА  педагогаў сацыяльных.

 

Напрамкі

СНЕЖАНЬ

 

Змест работы

 

 

З вучнямі

З спецыялістамі

З бацькамі

З установамі і арганізацыямі

 

 

Інфармацыйна-

аналітычная

дзейнасць

1.Карэктыроўка сацыяльных пашпартоў класаў, а на іх аснове сацыяльнага пашпарта УА.

2. Складнне справаздач па рабоце з семьямі (СНС).

3. Агульнашкольны бацькоўскі сход “Здароўе дзяцей у нашых руках”.

 

 

Асвета і прафілактыка

 

 

1.Відэалекторый “У будучыню без СНІДу” .

2. Дзень прафілактыкі “Я буду ведаць пра ВІЧ” (5-11 кл).

3. Тыдзень прававых ведаў (па асобным плане).

1. Удзел у тыдні прававых ведаў.

2. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

 

1. Удзел у тыдні прававых ведаў.

2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1. Удзел у тыдні прававых ведаў.

 

 

 

Дыягностыка

1. Анкетаванне “Што ты ведаеш пра ВІЧ” (8-11 кл.).

2. Анкетаванне “ЗЛЖ у маім жыцці” (5-7 кл).

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам.

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам.

 

 

 

Кансультаванне

1.Кансультаванне вучняў “Як супрацьстаяць кібербулінгу”.

2.Кансультаванне вучняў з прыёмных сем’яў.

3. Кансультаванне вучняў, якія знаходзяцца на розных відах прафілактычнага ўліку.

1.Кансультаванне па запытам.

1.Кансультаванне бацькоў “Здаровая сям’я”.

2. Кансультацыйны пункт “Правы і абавязкі ў сямейных адносінах”.

3. Кансультаванне прыёмных сем’яў.

4. Кансультаванне бацькоў (СНС).

 

 

 

Карэкцыйна-рэабілітацыйная дзейнасць

1.Інформ-дайджэст “Працягнем руку дапамогі або хто такія валанцёры?” (1-11 кл).

2.Акцыя “Падары цяпло душы”.

3. Карэкцыйныя заняткі з вучнямі АПФР.

 

 

1.Падтрымка сувязей з інспектарам міліцыі.

 

 

Ахоўна-абараняльная дзейнасць

1. Дабрачынная акцыя для дзяцей-сірат.

1.Рэйд “Падлетак”

2.Сумеснае правядзенне савета па прафілактыцы безнагляднасці і праванарушэнняў непаўналетніх.

3. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

4. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

5. Арганізацыя карыснага бяспечнага адпачынку дзяцей у час канікул.

 

 

Метадычная дзейнасць

1.Састаўленне метадычных рэкамендацый.

2.Вывучэнне метадычнай літаратуры.

3. Абнаўленне інфармацыйных стэндаў.

 

 

Павышэнне прафесійнага узроўню

1.Работа па тэме самаадукацыі “Прафілактыка дэвіантных паводзін”.

2. Праца з нарматыўнымі дакументамі па дзейнасці педагога сацыяльнага.

 

Напрамкі

СТУДЗЕНЬ

 

Змест работы

 

 

З вучнямі

З спецыялістамі

З бацькамі

З установамі і арганізацыямі

 

 

Інфармацыйна-

аналітычная

дзейнасць

1.Карэктыроўка сацыяльных пашпартоў класаў, а на іх аснове сацыяльнага пашпарта УА.

2. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС.

 

Асвета і прафілактыка

1. Акцыя “Флікер”.

2. Індывідуальная прафілактычная работа з дзецьмі, якія знаходзяцца ў СНС.

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

2. Круглы стол “Ці лёгка быць бацькам”.

1.Сустрэча з медыцынскім работнікам “Шануй сябе, шануй жыццё”

 

 

Дыягностыка

1. Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам (праблемы ў навучанні, паводзінах).

1.Дыягностыка педагогаў, якія працуюць з вучнямі інтэгрыраванага класа.

1.Дыягностыка па запытам.

 

 

 

Кансультаванне

1. Кансультаванне вучняў, якія знаходзяцца на розных відах прафілактычнага ўліку.

2. Кансультаванне вучняў з прыёмных сем’яў.

3. Кансультаванне вучняў АПФР.

1.Кансультаванне педагогаў “Вострыя вуглы выхавання”.

2. Кансультаванне па запытам.

1.Кансультаванне бацькоў “Выхаванне ўласным прыкладам”.

2. Кансультацыйны пункт “Арганізацыя вольнага часу дзіцяці”.

3. Кансультаванне прыёмных сем’яў.

 

 

 

Карэкцыйна-рэабілітацыйная дзейнасць

1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з вучнямі, якія знаходзяцца ў СНС.

 

1.Карэкцыя дзіцяча-бацькоўскіх адносін.

 

 

 

Ахоўна-абараняльная дзейнасць

1.Рэйд “Сям’я”.

2. Рэйд “Падлетак і яго вольны час”.

3. Сумеснае правядзенне савета па прафілактыцы безнагляднасці і праванарушэнняў непаўналетніх.

3. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

4. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

 

 

Метадычная дзейнасць

1.Састаўленне метадычных рэкамендацый.

2. Праца з  метадычнай літаратурай.

3. Абнаўленне інфармацыйных стэндаў.

 

 

Павышэнне прафесійнага узроўню

1. Работа па тэме самаадукацыі “Прафілактыка дэвіантных паводзін”.

2. Праца з нарматыўнымі дакументамі.

 

Напрамкі

ЛЮТЫ

 

Змест работы

 

 

З вучнямі

З спецыялістамі

З бацькамі

З установамі і арганізацыямі

 

Інфармацыйна-

аналітычная

дзейнасць

1.Карэктыроўка сацыяльных пашпартоў класаў, а на іх аснове сацыяльнага пашпарта УА.

2. Складанне справаздач па рабоце з сем’ямі, якія знаходзяцца ў СНС.

 

 

Асвета і прафілактыка

1.Відэалекторый “Увага! Пажар”.

2. Канферэнцыя з выпускнікамі школы “Мая прафесійная будучыня”.

3. Паштовая скрыня “Чаму я павінен вучыцца?”.

4. Прэс-канферэнцыя з выпускнікамі школы “Надышоў час вызначацца з прафесіяй”.

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1.  Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

2. Лекторый для бацькоў “Як навучыцца давяраць дзіцяці і карыстацца іх даверам”.

 

1.Арганізацыя сустрэчы вучняў з інспектарам па справам непаўналетніх.

 

 

Дыягностыка

1. Прафдыягностыка вучняў ІХ класа.

2. Анкетаванне вучняў “Я ў свеце камп’ютарных тэхналогій”.

1. Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам.

1. Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам.

 

 

 

Кансультаванне

1.Кансультаванне вучняў, якія знаходзяцца на розных відах прафілактычнага ўліку.

2.Кансультаванне вучняў з прыёмных сем’яў.

1.Кансультаванне педагогаў, якія працуюць у інтэграваных  класах.

1.Кансультаванне бацькоў вучняў 11 класа “Прафесіі, якія выбіраюць нашы дзеці”.

2.Кансультаванне прыёмных сем’яў.

 

 

 

Карэкцыйна-рэабілітацыйная дзейнасць

1.Акцыя “Флікер”.

2. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з вучнямі, якія знаходзяцца на розных відах прафілактычнага ўліку.

3. Гадзіна бяспекі “Кібербулінг, або Бяспечны Інтэрнэт” (5-8 кл).

 

 

 

 

 

Ахоўна-абараняльная дзейнасць

1.Арганізацыя рэйдаў у сем’і ўліковых катэгорый.

2. Рэйд “Вольны час і сямейны адпачынак”.

3. Сумеснае правядзенне савета па прафілактыцы безнагляднасці і праванарушэнняў непаўналетніх.

4. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

5. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

 

 

Метадычная дзейнасць

1. Састаўленне метадычных рэкамендацый.

2. Праца з  метадычнай літаратурай.

3. Абнаўленне інфармацыйных стэндаў.

 

Павышэнне прафесійнага узроўню

1. Работа па тэме самаадукацыі “Прафілактыка дэвіантных паводзін”.

2. Атрыманне кансультацыі ў спецыялістаў СПЦ.

 

Напрамкі

САКАВІК

 

Змест работы

 

 

З вучнямі

З спецыялістамі

З бацькамі

З установамі і арганізацыямі

 

 

Інфармацыйна-

аналітычная

дзейнасць

1.Карэктыроўка сацыяльных пашпартоў класаў, а на іх аснове сацыяльнага пашпарта УА.

2. Агульнашкольны бацькоўскі сход.

 

 

Асвета і прафілактыка

1.Віктарына “Азбука дарог”.

2. Гадзіна права “Без абавязкаў правоў не бывае”.

3. Выпуск калажа “Умей сказаць – не!”.

1. Дапамога класным кіраўнікам ў падрыхтоўцы классных гадзін і гадзін інфармавання да Дня Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь.

2. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1.Лекторый для бацькоў “Кампанія ў жыцці падлетка”.

2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1.Арганізацыя сустрэч вучняў з участковым інспектарам ІСН.

 

Дыягностыка

1.Анкетаванне “Мае правы” (5-8 кл).

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам.

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам.

 

 

 

Кансультаванне

1. Кансультаванне вучняў “Знешні выгляд вучня” (1-6 кл).

2. Кансультаванне вучняў “Праблемы падлеткавага ўзросту”.

3. Кансультаванне вучняў, якія знаходзяцца на розных відах прафілактычнага ўліку.

4. Кансультаванне вучняў з прыёмных сем’яў.

5. Тэматычнае кансультаванне “Прафілактыка наркаманіі, тытуню, алкагалізму ў падлеткавым ассяроддзі”.

1.Індывідуальнае кансультаванне педагогаў, якія працуюць з вучнямі, якія знаходзяцца ў СНС.

1.Кансультаванне сем’яў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Кансультаванне прыёмных сем’яў.

 

 

 

Карэкцыйна-рэабілітацыйная дзейнасць

1. Індывідуальная карэкцыйна-развіваючая работа з вучнямі, якія знаходзяцца на розных відах прафілактычнага ўліку.

 

 

 

 

 

Ахоўна-абараняльная дзейнасць

1.Сумеснае правядзенне савета па прафілактыцы безнагляднасці і праванарушэнняў непаўналетніх.

2.Арганізацыя карыснага і бяспечнага адпачынку дзяцей у час канікул.

3. Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

4. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

 

 

Метадычная дзейнасць

1.Састаўленне метадычных рэкамендацый.

2.Праца з  метадычнай літаратурай.

3. Абнаўленне інфармацыйных стэндаў.

 

 

Павышэнне прафесійнага узроўню

1.Работа па тэме самаадукацыі “Прафілактыка дэвіантных паводзін”.

2. Праца з нарматыўнымі дакументамі.

 

Напрамкі

КРАСАВІК

 

Змест работы

 

 

З вучнямі

З спецыялістамі

З бацькамі

З установамі і арганізацыямі

 

 

Інфармацыйна-

аналітычная

дзейнасць

1.Карэктыроўка сацыяльных пашпартоў класаў, а на іх аснове сацыяльнага пашпарта УА.

2. Удзел у бацькоўскіх сходах па падрыхтоўцы да выпускных экзаменаў.

 

 

Асвета і прафілактыка

1.Інтэлектуальны дыялог “Прафесіі з вялікай перспектывай”.

 

1. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1.Лекторый для бацькоў “Ваша дзіця ў школе і пасля школы”.

2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1.Арганізацыя сустрэч вучняў з участковым інспектарам ІСН.

 

 

Дыягностыка

1.Анкетаванне “Правы і абавязкі” (9-11 кл.).

2.Анкетаванне “Мая будучая прафесія” (9-11 кл.).

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам.

1.Тэст “Цi дастаткова вы кантактныя са сваiмi дзецьмi?».

 

 

 

Кансультаванне

1.Кансультаванне вучняў 9 і 11 класаў “Прафесійная траекторыя”.

2.Кансультаванне Прафесійная адукацыя сёння – стабільнае будучае заўтра” (9-11 кл).

3. Кансультаванне “Выбар прафесіі”.

4. Кансультаванне вучняў, якія знаходзяцца на розных відах прафілактычнага ўліку.

5.Кансультаванне вучняў з прыёмных сем’яў.

1. Кансультаванне “Прыёмы прафарыентацыйнай работы”.

2. Індывідуальнае кансультаванне па запытам.

1.Кансультаванне сем’яў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Кансультаванне прыёмных сем’яў.

 

 

 

 

Карэкцыйна-рэабілітацыйная дзейнасць

1.Акцыя “Флікер”.

2. Індывідуальная карэкцыйная работа з вучнямі АПФР.

 

1.Карэкцыя дзіцяча-бацькоўскіх адносін.

 

 

 

Ахоўна-абараняльная дзейнасць

1.Сумеснае правядзенне савета па прафілактыцы безнагляднасці і праванарушэнняў непаўналетніх.

2.Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

3. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

 

 

Метадычная дзейнасць

1.Састаўленне метадычных рэкамендацый.

2. Праца з  метадычнай літаратурай.

3. Абнаўленне інфармацыйных стэндаў.

 

 

Павышэнне прафесійнага узроўню

1.Работа па тэме самаадукацыі “Прафілактыка дэвіантных паводзін”.

 

Напрамкі

МАЙ

 

Змест работы

 

 

З вучнямі

З спецыялістамі

З бацькамі

З установамі і арганізацыямі

 

Інфармацыйна-

аналітычная

дзейнасць

1.Карэктыроўка сацыяльных пашпартоў класаў, а на іх аснове сацыяльнага пашпарта УА.

2.Агульнашкольны бацькоўскі сход “Бяспечнае дзяцінства”.

 

Асвета і прафілактыка

1. Гутарка “Адказнасць за ўжыванне спіртных напіткаў непаўналетнім”.

2. Прафарыентацыйная гутарка “Гэты вялікі свет прафесій” (9-11 кл).

1. Гутаркі з класнымі кіраўнікамі “Бяспечныя канікуляы вучняў”.

2. Сумесная работа на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1. Лекторый для бацькоў “Ваша дзіця - выпускнік”.

2. Запрашэнне бацькоў на савет па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў сярод непаўналетніх.

1. Арганізацыя сустрэч вучняў з участковым інспектарам ІСН.

 

Дыягностыка

1. Анкетаванне “Арганізацыя шостага дня” (5-11 кл).

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам.

1.Індывідуальныя дыягнастычныя абследаванні па запытам.

 

 

Кансультаванне

1.Кансультаванне “Правілы рэгістрацыі на ЦТ”.

2.Кансультаванне “Як зняць стрэс перад экзаменам і ЦТ”.

3. Кансультаванне вучняў, якія знаходзяцца на розных відах прафілактычнага ўліку.

4.Кансультаванне вучняў з прыёмных сем’яў.

1. Кансультаванне настаўнікаў па запытам.

1.Кансультаванне сем’яў, якія знаходзяцца ў СНС.

2. Кансультаванне прыёмных сем’яў.

 

 

Карэкцыйна-рэабілітацыйная дзейнасць

1. Інтэрактыўныя заняткі для падлеткаў “Рызыка і рызыкоўныя паводзіны”.

 

2.Гульня для вучняў пачатковых класаў “Правілы дарожнага руху”.

 

 

 

 

Ахоўна-абараняльная дзейнасць

1.Сумеснае правядзенне савета па прафілактыцы безнагляднасці і праванарушэнняў непаўналетніх.

2. Арганізацыя карыснага бяспечнага адпачынку дзяцей у час канікул.

3.Выяўленне і ўлік непаўналетніх, якія знаходзяцца ў СНС.

4. Абследаванне ўмоў пражывання і выхавання дзяцей, якія знаходзяцца ў СНС, ІПР.

 

Метадычная дзейнасць

1.Падрыхтоўка гадавой аналітычнай справаздачы.

2. Афармленне інфармацыйнага стэнду “Бяспечныя канікулы”.

 

 

Павышэнне прафесійнага узроўню

1.Работа па тэме самаадукацыі “Прафілактыка дэвіантных паводзін”.

2. Вывучэнне нарматыўных дакументаў дзейнасці СППС.

 

               

 

 

УЗГОДНЕНА

Немеснік дырэктра

па вучэбна-выхаваўчай рабоце

_____________С.В.Хандрыка

“___”__________2020г.